четвъртък, 26 август 2010 г.

Пътят на виното

Вина, които препоръчвам:

Via Diagonalis  2007" Кастра Рубра", Question Mark 2007 " Катаржина", Terra Tangra Cuvee 2006 " Тера Тангра ", Minkov Brothers Cuvee 2007, "Сис Индустриис", Nobile Rubin 2006 "Логодаж", Santa Sarah Bin 41 Мерло 2007 " Санта Сара", Еnira Reserva 2006 " Беса Велей", Halla Merlot 2006 и Twins Cabarnet Sauvignon&Cabarnet Sauvignon 2006, "Катаржина"...

 

коркови тапи от български изби Vintage 2006,2007 и 2008
Или как си спомням за Vintage 2006,07,2008г. Голям  почитател съм на Виното, като ме попитат - какво пиеш? Отговорът е :  Вода ( истински водоман съм!) и Вино ( за мен това означава единствено и само червено), без да обиждам почитателите на розе и бялото вино! Не само заради професията си съм "Плюшкин", това обаче ми помогна да запазя тези коркови тапи, които са моята памет за годините и избите, които съм предпочитала да дегустирам и разбира се консумирам с най-вкусните храни, приготвяни от мъжа ми! Надявам се скоро да намеря и практическо, освен сантиментално значение. Все пак " Истината е във виното!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар