сряда, 27 октомври 2010 г.

Калинки/Две сестри - светици като малки

Представям на вашето внимание картина, нарисувана от моя приятел Ясен Згуровски. За мое най - голямо удоволствие ми е личен подарък от самия автор, което ме прави много щастлива, защото следя неговия талант, едва ли не от "зародиша" му и ми е радостно, че се развива, прави самостоятелни изложби и участва в международни такива и вече имам тези "Две сестри - светици като малки" в моя дом.
http://yasenzgurovski.blogspot.com/
Кадрите са от  откриването на последната му самостоятелна изложба "Нови госпъли на удоволствието" от 17 юни в the Fridge, София
аз съм с рокля Acne, колие ципове Rody Radichkov, очила Kookai vintage 1997

Инсталацията с огледалото... не случайно е кръг -символ на съвършенство, безкрайност... Заставайки пред него човек се докосва до божественото като "копира"неговия образ, според  автора. На фона зад него са облаците и два гълъба (които за съжаление не се виждат много добре на снимката) Самото огледало дава образ на човека, застанал пред него и Божиите Ръце!!!  Естествено със запазения стил на колажиране, наивизъм и цвят - Ясен Згуровски!!!
На снимката пред огледалото с Даниела Вапирова...

снимка след "откриването". Парти, модно ревю на студенти мода от Художествената Академия, организирано от Beefeater и посветено на стила на 80-те. Гост на събитието бе Pam Hogg!!! с уникалната си жълта коса и червено червило:)))

Thank you everyone for visiting and comments!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар