неделя, 15 юли 2012 г.

На 2

Днес е важен ден!
Така се оказа...Неделя е!
 Преди точно 2 години стартирах това интернет местенце и днес то си има рожден ден!
Преди няколко часа синът ми направи първите си самостоятелни, уверени крачки напред:)
Благодаря на всички, че сте с мен!
На здраве!
Очила Maison Martin Margiela, колие Knapp*Milko Boyarov, танк топ Mango, сако Rody Radichkov, скорт  ала Rick Owens, колан Kookai, чанта плик FAA 2011 H&M, обувки Rick Owens
"В старите криминалета чантата плик е мястото, от което жената с диамантените обеци и голия гръб обикновено вади пистолета си"  AMICA 161
Аз нося моята всеки ден ( това е чанта с история) и понеже нямам диамантени обици и не нося гол гръб, никога не вадя пистолет от нея:)
Любимите ми обувки Rick Owens
"Ако перефразираме Дъглас Адамс, да тръгнете с красиви и скъпи обувки по нашите улици е като да занесете ваза от династията Мин на футболен мач" AMICA 161
А аз го правя всеки ден:)
Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

2 коментара:

  1. Честита годишнина на блога, но преди всичко честито прохождане на Иван Александър! Само напред и нагоре :}

    А ходенето със скъпи обувки в БГ е живо кощунство, но и истинско майсторство. Все пак обувките са създадени за да се носят ;}

    ОтговорИзтриване
  2. Когато пошлата София ме посмачка, един от освежаващите ми трикове си стана разцъкването на блога ти. :) Благодаря ти, че го има, шеметна жено! :)))

    ОтговорИзтриване