петък, 23 май 2014 г.

The PROM Selector

Повече на Viewsofia.com
За човек с професия, налагаща му занимание с тренда, днес си мислих за това какво може да добави стойност към дрехата...да ме накара да се почувствам специална. Като прототипите на коли, които ни карат да гледаме смело напред. Когато една дреха ми разшири хоризонта, и ме накара да я почувствам (тактилно) дори... да видя дълбочината й и това, че има нещо отвъд това да си привлекателен по общоприетия начин! Бих избрала дрехи и аксесоари, които ме карат да гледам напред и могат да ме накарат да бъда друг човек. И това си мисля, че е по-ценно в пътя към себе си, отколкото изконния стремеж да бъдеш привлекателен за другите. Истинско предизвикателство е в София, България, да не държиш на клишираната представа за женственост. Не се страхувам с избора на дрехи да съм по-скоро ходеща скулптура, отколкото ходеща плът!
                  Благодаря, че се отбихте! thank you everyone for visiting!

1 коментар:

  1. Ако имах неограничен бюджет и бал .. 100% и аз бих избрала Рик Оуенс!
    Великолепен избор! Очилата също са невероятни :)))

    ОтговорИзтриване