четвъртък, 16 декември 2010 г.

In love

Слънчеви очила Maison Martin Margiela!!!
Интересът ми към тях датира близо от една година, когато се появиха ексклузивно в сайта antonioli в два варианта черно-сребърно и кафяво-златно! Първият не достигна до разпродажба, а не бях сигурна за втория вариант и така те изчезнаха от полезрението ми! Но днес ги открих в секцията аксесоари на online магазина на марката и отново събудиха стари чувства!!!
Цената им все още е неразумна! Поне за мен:)) Какви ще са отношенията ни за в бъдеще? Само времето ще покаже:))
Страхотно съчетани с яке Comme des Garcons! Снимката е от парижките улици ...
Имам странното усещане, че дамата в кадър е Изолде Принджърс!
Ако е така - тя има уникален стил...

Thank you everyone for visiting and comments!!!

2 коментара:

  1. изолде принджърс има уникален стил, наистина! също и излъчване- няколко пъти я мярках по софийските улици и просто.. си има присъствие, дори и да махнем марките (: якето обаче не е ли junya watanabe (макар и той да прави неща под крилото на марката)?

    ОтговорИзтриване
  2. дизайнът е на Junya Watanabe,но крилото на Comme des Garsons е категорично:)) за да съм буквална Junya Watanabe Comme des Garsons.

    ОтговорИзтриване