петък, 31 декември 2010 г.

31.12.2010

Това е моя събирателен образ за 2010 година!!!
Така искам да запомня изминалите 365 дни..., когато погледна снимката след време!
Любимите ми черно-бяло, завръщане към къса, изрусена коса, страстта към Ann Demeulemeester, адмирации към сътрудничествата на млади дизайнери и утвърдени мащабни производители, първата ми on-line покупка от САЩ и факта на отваряне на света и за България, на ниво признаването ни като надежден потребител, традицията на bespoke tailoring (шиене по поръчка) от мен за мен, както и от мен за другите, платформите,перата, мъжките часовници и ovrsize котешки очила, отново резултат от колаборация Linga Farrow*Peter Pilotto...Всичко това в стилово отношение!
Житейски - дано да съм си научила уроците от 2010 -та!!!

 очила - Linda Farrow*Peter Pilotto, сако - Rody Radichkov, топ с щампа и бяла, увиваща се дреха - Ann Demeulemeester, клин - витраж Christopher Kane за Topshop, часовник - Fossil, обувки - Lita Jeffrey Cmpbell.

Благодаря на всички, които се отбихте !!! 
Здрава и щастлива 2011 -та!!!

Hugs, Rody!!!

1 коментар: