неделя, 17 април 2011 г.

Costume of the day / Цветница

Цветът, с който винаги съм свързвала този празник е ЖЪЛТ!
Затова и преобладаващият цвят на снимките, съдържащи се в този пост е категорично жълт в различни нюанси, от фона до храната...Подсъзнателно търсенето е светлина, слънце и опит за цветотерапия след достатъчно дълго продължилата сивота...
Ако трябва да коментирам облеклото си ще бъде: Имам си любими неща, които просто не мога да спра да нося - като пуловера с големи кръгли срязвания  Black на Comme des Gacons, сакото с моята марка от колекция "3" и всичките ми дрехи Ann D, които с този темп на носене скоро буквално ще се разпаднат по шевовете:) И може би съм един от малкото блогъри, които се оказват с едни и същи чифт обувки от доста време...
Просто това съм аз!
Очила Linda Farrow*Peter Pilotto, топ и увиваща се памучна дреха Ann Demeulemeester, сако и чанта-плик Rody Radichkov, мат клин Topshop, обувки Lita Jеffrey Campbell
За финал една слънчева порция тарт с праскови и крем брюле от менюто на Brasserie!

Благодаря, че се отбихте!
Wish you wonderful day ahead!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар