четвъртък, 11 август 2011 г.

Baby interior corner

Привет!
Надявам се двуседмичното ми отсъствие е съвсем разбираемо!
 Появата на новият човек създава плътен режим и изцяло посвещаване на времето на неговия ритъм и нужди. Малко по малко всичко се напасва и въпросите намират своите отговори. Откраднах малко време, за да споделя интериорните решения, които взех в подготовката на неговият настоящ свят - леглото и ваничката за къпане!
Подходът ми беше основан всичко да е максимално практично, разумно като инвестиция и надявам се приятно за окото като краен резултат!
Леглото е подарък от приятели (вярно е било на друго бебе и беше в естествен цвят на светло дърво), придадохме му нов вид с помощта на бяла боя и четка:)
Балдахинът е част от реквизита ми като стилист и влезе в употреба, заради всички летящи малки инвейдъри, които нямат вече достъп до бебето нито през деня, нито през нощта:)
Втората бройка в дома ми от любимата лампа Midsummer е моята настояща връзка с природата и активния и цвят ме зарежда! Надявам се да замести ролята на играчка над леглото, полюшвана от вятъра на предтоящите по-топли дни:)
Чаршафи , калъфка за възглавница и обиколник от Ikea, плетено одеалце от Mothercare (интернет сайта на марката е на много по-разумни цени в сравнение с предлаганите в магазините на нашия скромен BG пазар!), одеалце и играчка-заек от Benetton baby.
Закачалки Ikea за гардероба за деня на Иван Александър. Подрежда се от предишния ден - голямо удобство и приятен интериорен акцент:)
Боди Benetton Baby, гащеризон - бретон райе Mothercare и чорапки в бяло и синьо Benetton Baby
След многото грозни (анатомични или не) ванички за къпане, открих тази, която да отговаря на всичките ми очаквания:)
Сгъваема вана Flexi Bath за бебета и малки деца от 0-4 години!
Създадена от безвредни материали ваничката A real cool world е по дизайн на двама татковци от Дания. Flexi Bath е от твърда пластмаса и се сгъва до размерите на дебел картон, което я прави удобна при съхранение, пренасяне и дълго пътуване. Може да се използва с повечето подложки за къпане. За първото ни море живот и здраве заедно, задължително ще е с нас на плажа:)
Може да бъде намерена и в други цветове в Baby world и в магазините, които предлагат продуктите на вносителя "СилвексI"
Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

1 коментар:

  1. Страхотно кътче:) Сигурна съм, че Иван Александър ще си го хареса.
    Мен пък ме грабнаха семплите закачалки, на които подреждаш дрешките нужни за през деня. А ваничката просто ми е фаворит, само се надявам да е и удобна:)
    Поздрави и весели дни!

    ОтговорИзтриване