сряда, 24 август 2011 г.

New in white / Ready to wear

Планирани още през пролетта това oversize сако и 3/4 панталони Rody Radichkov се реализираха с голямо закъснение поради обективни и субективни причини!
Е, по-добре късно отколкото никога!
Надявам се хубавото време да продължи, за да им се насладя, както когато ги скицирах и мислех, така и сега когато са готови за носене!
Добри за комбиниране с повечето ми любими дрехи, обувки и аксесоари... могат да бъдат носени поотделно и в комбинация.
Памукът е 100% естествен и адски приятен при допир с кожата.
Вдъхновението ми е категорично от мъжкия гардероб.
Лекотата и женствеността се загатва с полупрозрачните рамене от еластична естествена коприна!
Сакото стои все едно тялото е закачалка:)
Светлина и сянка, прозрачност и плътност...
Плохите  на панталоните започват от платката и дават един много приятен обем при движение, без да придават излишни сантиметри на ханша, напротив!
Обожавам този тип мъжки джоб с филетка и малко копче;)
Капаците на джобовете са като ревер на сако...
И тези ръбчета в милиметри също са много мой любим детайл!

Как изглеждат облечени?
Скоро в пост Costume of the day:)

Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!
Hugs, rody:)

2 коментара:

  1. Аз съм невеж от страна на кройки и шевове, но това не ми пречи да намирам сакото за брилиантно като идея и изпълнение. Много много много ми харесва. Поздравления! Ще чакам да го видя в акция с панталонките скоро.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Yvo! Радвам се че ти допада:)

    ОтговорИзтриване