вторник, 8 ноември 2011 г.

Чаша с Чибурашка уши

Една "умна"чаша за деца!
Още щом куриера ми я донесе тази сутрин и старателно премахнах емблематичната опаковка от Studio Реформа,си мисля, че освен Иван Александър и аз ще се превърна в горд собственик на същата, но в още някакъв цвят! Щастлива съм,че първата, която избрах е в бяло, защото въпреки, че е изработена от пластмаса, изглежда като порцеланова и ми носи усещане за чистота и простота на формата:)
Чашата си има име Domoor, което на холандски означава "глупчо", а дизайнът е на Richard Hutten.
Симетричните, големи дръжки правят чашата лесна за повдигане, а на мен ми приличат на две големи а-ла Чибурашка уши:)
Има доста време преди да влезе в действие, но до тогава ще е красив аксесоар на почетно място на някоя любима лавица:)
Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

1 коментар: