понеделник, 20 февруари 2012 г.

Ring my jeans

Обичам да пазарувам on-line, правя го от около 3 години и досега не съм имала разочаровани и съмнения. Обичам да пазарувам качествени неща ( напоследък базисни) и не много често. Имам си любими сайтове, които знаят как да продават от представянето, през опаковката до куриера. Когато днес на обед звънеца звънна...моите джинси Ring от Antonioli прилежно опаковани се появиха на вратата. След пробата удоволствието да съм в новия си baggy модел  ще ме държи в добро настроение всеки път щом избера да ги облека.

На закачалка нямат нищо общо с това как стоят на тялото, в което е тръпката:)

Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

1 коментар:

  1. напълно съм съгласен за закачлките! :) първото впечатление не винаги е правилно :D и аз имам сумати дрехи,които стоят странно на закачалките,но като ги сложа ии изглеждат коренно различно :)

    ОтговорИзтриване