събота, 29 декември 2012 г.

Selector 2012 / Находки с история


Тук съм събрала всички находки, които по интересен и непланиран начин са станали част от гардероба ми през изминалата година. Спонтанни, подчинени на имтуицията ми избори, които са се оказали не само правилни, но и базисни за изграждането на стила ми през цялата година, предполагам и за напред! Или такива, зад които си има цяла история, нещо вълнуващо около начинът, по който съм ги отктила или те са открили мен.  Категорично :)

Сако MMM*H&M. колие Milko Boyarov*Knapp. очила Incognito star Maison Martin Margiela, дървена ръка Hay, ти-шърт Gareth Pugh*Topshop, жилетка Maison Martin Margiela 1, колие и 3/4 чорапи Marni*H&M, fake часовник MMM*H&M, обувки Rick Owens

Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

Няма коментари:

Публикуване на коментар