четвъртък, 16 септември 2010 г.

Black in BG

19 часа софийско време, четвъртък, прекрасно циганско лято... Стилно посрещане с чаша бяло вино... Влизам направо в пространството на бившата галерия "Крида" и първата ми среща с колекцията, отговор на световната криза... Вътре не се усеща нищо кризисно, познати лица... екипа на All u re и дрехите, заради, които съм тук (доста хора са дошли, защото са поканени и обичат да "откриват"разни неща:)) Съсредоточавам се... върху дрехите, набелязвам няколко, но не ми се пробва, разменям няколко думи с приятели, две глътки вино и време за моите си "неща" от Black! В този момент осъзнавам, че за криза на това място не може да става и дума. Дами с по 5-6 "артикула" са пред двете пробни и нещата, които съм набелязала вече не са на предишните си места! И ако това не е търговски трик, добре премерен на маркетингово ниво... и аз се поддадох... Повярвайте ми кризисно беше само да се добера до желаните от мен неща. Като на лов, мислиш бързо, не проявяваш реакция, само спокойно дебнеш... И в крайна сметка ,което си е твое няма как да е на друг...
Очаквайте какво е то в следващия пост... Не направих снимки от партито, защото най - вероятно ще има репортажи във всички адекватни български списания и сайтове, пък както написах в началото бях там заради дрехите, след като си взех моето, партито за мен приключи!

Колекцията... черно и бяло, графично, квадрати, точки. Потури, фракове,жилетки и варианти на тема trench...както и супер приятни oversize чанти...Т-шъртът на точки изчезна за секунди в пробните и после в нечий хартиен плик с надпис Black Comme des Garsons.

визуалната инсталация на Иван Мудов
видях Ейдриън Джоф - изпълнителен директор на CDG и съпруг на Рей Кавакубо , с който може да прочетете интервю в някой от следващите броеве на VICE!
 Нали споменах, че бях там заради колекцията, отговор на рецесията... в някой неща на наша територия такава ще има най-дълго в социалните ни връзки!


Снимки от откриването на първия pop-up shop Black Comme des Garcons в София


Интервю с Ейдриън Джоф във Vice

Няма коментари:

Публикуване на коментар