неделя, 19 септември 2010 г.

Циганско лято в града

т-шърт Black Comme des Garcons, кожен колан Gas,панталон Topshop, обувки Ann Demeulemeester, колие - ципове Rody Radichkov, чанта - клипс Mango,очила vintage 1997 Kookai

Крем супа от зелен боб с хрупкави панчета, поднесена в хлебна питка.
 Това е една от любимите ми супи. Както казват приятелите ми - аз съм класически пример за "супояд":))

В менюто на  този ресторант  се съдържат около 5 любими за моя вкус неща -  супа, антипасти, салата, основно и десерт. В някой следващ пост ще споделя топ 5 във споменатите категории, предлагани от ресторантите в София, които посещавам. Една от супите и десертите са от менюто на Spaghetti company!

Любимо място за неделя следобед...

Spaghetti company в ЦУМ, София

1 коментар:

  1. Много харесвах Спагети къмпани преди 2-3 години, от известно време обаче любимите ми там неща не са със същия вкус... Не знам готвача ли, продуктите ли, или си внушавам. А, и я няма вече любимата ми салата с печени зеленчуци. Иначе интериорът и обслужването са винаги на ниво :-)

    ОтговорИзтриване