събота, 8 януари 2011 г.

Lime

Страхотно местенце в центъра на София!!!
Нe знам защо тази зона на ул. "Граф Игнатиев" (срещу пазара за плодове и зеленчуци) дълго нямаше лице...
Чувствала съм определен дискомфорт да минавам по "Графа" и дълго време избирах маршрути по малките улички около малките 5 кьошета, някак по-комфортно и приятно... От скоро обаче едно място ще има силата да промени нещата. Lime е на ул. "Граф Игнатиев" 40, с интериор който е супер близък до моите разбирания за свеж, градски стил на вътрешно обзавеждане и осветление, дело на Studio Zoom (автори и на дизайна на Brasserie). Рай за мен като непушач ( в Lime на се пуши)  и с Wi - Fi, с което допълнително ме спечели! Има огромна селекция от списания, разположени на рафтове по цялото протежение на едната стена, буквално на една ръка  разстояние...от любопитството ми :)
Менюто е кратко, ясно и кореспондиращо със зелените акценти - столовете в интериора, защото е СВЕЖО!!!
Салати, сандвичи и десерти... Интересно предложение е арабското кафе с кардамон в джезве:) Аз хапнах супер вкусен сандвич с печени зеленчуци, сирене и босилек... Може да си отнесете избраното и със себе си!
Според мен и двата варианта си заслужават! Зависи само от времето!

Thank you for visiting! Hugs, Rody!

1 коментар:

  1. Любимо ми е вече! сандвичът със зеленчуци и десертите са чудни!
    Единствената ми забележка е да си преведат менюто на английски:-)

    ОтговорИзтриване