петък, 20 май 2011 г.

Costume of the day / Formula

Имам приятел, който винаги когато ме види с този Т-шърт на Black Comme des Garcons, ме пита откъде съм взела флаг-че за скоростно състезание? За да бъда адекватна в отговора си, днес добавих и един от любимите ми гащеризони (това е една от  любимите ми дрехи и постоянно си шия нови модели), за да довърша концепцията:) И настроението ми съвсем се доближаваше до човечето от паното от фаянсови плочки, само напред с разумна и приятна скорост!

Гащеризон и бяла асиметрична якичка Rody Radichkov, очила Lanvin*H&M, т-шърт Black Comme des Garcons, обица Dreamcatcher drop Topshop, обувки Atacoma Acne, сребърен чанта-плик Against Aids H&M, чанта с дълга презрамка Antonioli (намерих и приложение - перфектна е за фотоапарата ми).
Паното от фаянсови плочки е в WC на един от любимите ми ресторанти в София Pastorant !
Въпреки много откритите места за супа напоследък, в Pastorant правят най-добрите като вкус и количество, с комплимент от мини домашно печени хлебчета-курабийки!
Споделям го защото съм изключително изявен СУПОяд:)
Благодаря, че се отбихте!
Плувайте в собствени води през предстоящите почивни дни!
И внимавайте със скоростите:)
Thank you everyone for visiting and comments!

Няма коментари:

Публикуване на коментар