сряда, 27 юни 2012 г.

Costume of the day / Feeling blue

Денимът като платно, което разказва истории - за бунт, за комфорт, за отстояние...и новите слънчеви очила - маска! Винаги съм мечтала да съм невидима...и днес го постигнах...Почти:)
Очила Maison Martin Margiela, колие Marni*H&M, деним риза Fiorucci, джинси Ring, колан Zara, обувки Ann Demeulemeester
Остават само няколко часа до откриването на четвъртия по ред, но най-голям магазин на H&M в България!
Ако разпознавате шведската марка H&M като близка до естетиката ви, особено в Trend колекциите - Сердика Център в София е вашата посока утре 11 часа сутринта!
Освен, че е най-големият, откриването му ще е свързано с атрактивни "активности" за почитателите на бранда:) Ако сте си купила юнския брой на списание ELLE с моята селекция улична мода, навярно сте притежател на специалния талон, с който ако си купите нещо на стойност минимум 50 лева, на касата ще ви върнат 10:) Приятно пазаруване от мен!
Очаквайте визуализиране на предходното утре с кадри направени от мен специално за вас, от предварителния ми тур, малко преди вратите официално да се отворят:)
Благодаря, че се отбихте!
Thank you everyone for visiting!

Няма коментари:

Публикуване на коментар