четвъртък, 20 юни 2013 г.

POP -ID Ясен Згуровски

Годината е 1995-та, на първото работно място в живота ми, бутик "Мария Мичева" на столичния булевард "Витоша"25, се търси нов продавач-консултант. Обикновено по онова врема профилът  със сигурност е момиче, възможно най-младо, но с опит...на обявата сред всички  други се отзовава момче. Не решавам аз, но възторжено настоявам да го вземат на работа, в бутик за дамски дрехи от естествена коприна, през 1995-та година в София, България! Успявам! Така се запознавам с Ясен. От тогава доста вода изтече, всеки от нас мина през различните си етапи, работи, партита, любови, превъплащения (особено той).  Напоследък чета все повече за него, и вие със сигурност, и има защо! Честно да си кажа никак не обичам непознати да ми разказват за близки до сърцето ми хора, не знаейки за този факт, надълго и нашироко. Обикновено кимам разбиращо. Независимо какво се е случило през годините, независимо на кой край на света са в момента, обектите на тези  разкази, си остават моите хора. Хубавото е, че и те го знаят!
Откриване на изложбата на Ясен Згуровски POP - ID в Галерията за модерно изкуство в София. Иван Александър беше впечатлен, аз също! Вече виждам завършеност,  уникалност и концептуална зрялост в работите на моя приятел. Изложбата ще е на Оборище 10 между 20 и 30 юни и си засужава да бъде видяна. Наистина!
С Ясен ;)
Благодаря, че се отбихте! Thank you everyone for visiting!

Няма коментари:

Публикуване на коментар